2010-02-08

Har just sett 90210 men problemet är att jag tittar på megavideo och när man har sett typ 70 min lr nått så måste man vänta 54 minuter innan man kan forsätta.. :O så nu äre väl bara att vänta..


I väntan så sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker att hitta någon fin hårfärg som jag skulle vilja färga :)
Har funderat på rött men det blir kanske efter sommaren, så nu är jag mer inne på någon brun färg, typ ljusbrunt :)


Kanske ungefär som...

...Jessica Alba :)



eller som...

...Lauren Conrad :)



eller som...

...Mischa Barton :)



men mest av allt så är jag mest peppad på...

...Beyonces hårfärg! :D



Största problemet är att också hitta en färg som liknar Beyonces... skulle kunna gå till en frisör som säkert skulle kunna trolla fram en liknande, men det blir så jäkla dyrt och jag är fattig så.. :/


Nu ska jag gå ner och äta, och dagens middag är.... soppa! :S


//Josse 





Kommentarer
Postat av: Anja

Jäklar, Beyonces hår är typ perfekt!



Svar:

Tack för ditt svar :)

2010-02-09 @ 11:39:25
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Linnea

hihi du komemr säkert passa skitbra i det :D::D:D:D:D:D:<3

2010-02-09 @ 19:58:34
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dom där hårfärgerna skulle passa superbra på dig :)

2010-02-10 @ 15:24:38
Postat av: Alexandra

Du letar efter en hårfärg som är GRYMT snygg!

2010-02-11 @ 19:15:26
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0