RUBRIK

Har nyss lyssnat på Frida och Saras redovisning som dom ska ha imorrn... började seriöst undra om dom var höga lr nått för dom skrattade hela tiden. Dom sa att dom var trötta men jag tror då att det var något med det där te:et dom har druckit hela kvällen.. :O

Min morgon började iaf med att jag smart som jag är, då klockan ringer stänger av den... och frågar samtidigt mig själv i mina tankar varför jag hade ställt väckaren på en lördag?...  klyftigt gjort.
Sen på skeria så har jag rensat plattfisk :S det skulle igentligen bli fyra filéer av en fisk men för mig blev det bara två...
Och ist för att göra som vi brukar så fick jag, tessan, Sanna och Katarina servera idag ;) det var inte så många gäster så det var då lugnt ;P
Sen så kan jag också berätta hur snälla Theres och Sanna är mot mig...
Theres och Sanna skulle baka idag å då finns det ett bakbord som man kan höja och sänka så man får den höjd man vill ha...
Theres: -Ofta bakbordet brukar vara så här lågt?
Sanna: -Nae, men det var ju Josef som hade det senast...

Nu ska jag då gå och lägga mig, och förhoppningsvis så stänger jag inte av min väckare imorgon!! ;D hahha


//Josef



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0