I'm Feelin' like a can't lose

I dag så har jag mest bara tagit hand om Dixi, var ute och gick en sväng med hon i snövädret, och som alltid så var hon helt galen.. ;D Skulle ju igentligen köra skoter idag men pga vädret så blev det inte.. :/ hade också tänkt att klippa håret i dag men syrran orkade inte så jag får väl uthärda några dagar till med mitt slitna hår.. :S
Nu ikv så har jag och Frida sett på Raise your voice med Hilary Duff. Den var helt okej, och lite småsorglig.. ;P
Då dom spelade gitarr i filmen så blev jag påmind om att mamma inte köpt en ny sträng till mig? kommer nog aldrig få börja spela.. :O
Just nu så håller jag på att kissa på mig, men jag orkar inte gå på toan... xD hhahah lata jag :S
förstår att jag skriver mke intressanta inlägg...

Måste bara berätta hur länge jag har längtat efter att Desperate Housewives ska börja om, och nu på tisdag då smäller det! :D fast det krockar med Buffy så det är inte så bra.. :/




//Josefine Lundström : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0