jag mår illa...

I morgon äre då skola igen, på morgonen så har vi gympa skulle typ ha något med avslappning om jag minns rätt.. sen så har vi data och vi ska fortsätta med våran presentation. Först hade jag tänkt att göra om någon film, och sen funderade jag på att visa/berätta om Justin Bieber men det slutade iaf med att jag har gjorde om Buffy the Vampire Slayer. Den ska vara klar i veckan och jag är då inte ens i närheten av klar... :S
Efter lunchen så har vi matte, engelska och sist svenska, hur drygt som helst att ha dom lektionerna i slutet av dagen.. :O
Men sen vid halv 5 så ska jag, tessan, emelie och julia fara och dansa streetdance! :D har typ längtat hela helgen men kommer säkert bli lite tveksam imorgon, hahhaha xD Jag kommer nog suga, men det är ju därför jag ska börja dansa, alltså för att bli bättre (förhoppningsvis..) ;)

Har just käkat bakelsen jag och mamma gjorde förut idag och just nu känns det som att jag inte vill äta mat på flera månader! kommer typ inte kunna sova i natt för att jag är så mätt.. HAhhaH! xD
Fan det blir inga mera sötsaker på länge nu! lr jo på tisdag, för då äre ju fettisdag, men efter det så blire stopp!! ;)




Förresten!, jag har glömt att berätta att jag och frillan såg på den otäcknade jungelboken igår :)
Den var hur bra och gullig som helst! och bar slut för en gång skull.
Äre bara jag som har tänkt på att alla nya filmer, lr kanske ska säga skräckfilmer har dåliga slut!? :O
Fattar inte, det slutar oftast med att alla dör... kan dom inte bara göra bra filmer med bra slut? 
förstår mig inte på dom... för filmerna börjar ju oftast hyffsat bra men sen så spårar allting och ja som sagt, alla dör :S

Nä nu ska jag gå och lägga mig, natti natti! ;]


//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0