Try sleeping with a broken heart..

Fan vad geek jag känner mig nu, har suttit och spelat facebookspel hur länge som helst... :S man blir ju beronde :O
och från att varit snorig och ont i halsen så är jag ist hes och tät i näsan, kul. Fast, igentligen är det typ hundra gånger bättre, för när man har ont i halsen så kan man inte ens svälja :S och när man är snorig så.. ja ni vet ju själva hur jobbigt det är.. xD
Dagen har varit rätt chill, har mest bara sett på tv, suttit här vid datorn, lyssnat på musik och ritat (A)
Jag och syrran har också hunnit se 2 avsnitt av One Tree Hill :) och imorrn så ska jag då nörda 90210! :)

Sitter och kollar på en äcklig fluga som jag på något sett lyckats stänga in i en liten påse...
Hahahaha fan vilken hemsk människa jag är :S men det var den som attackera mig, så att stänga in den var bara självförsvar :O den får ta och skylla sig själv då den bråkar med mig...



Nä nu ska jag gå och lägga mig, min syn börjar bli lite grummlig så det är väl ett tecken på trötthet antar jag..

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0