If You Wanna Make The World A Better Place, Take A Look At Yourself, And Then Make A Change...

I måndags så hade jag, tessan, emelie och julia våran första danskurs lr vad man nu ska kalla det...
hahah och jag sög!! xD det är mke svårare än vad man tror men förhoppningsvis med mke träning så kanske jag blir bättre.. ;] haha

Igår så vare ju fettisdag och jag åt faktiskt 2 semlor! igentligen gillar jag inte semlor pga av mandelmassan men mamma hade gjort egna så hade marsansås ist för mandelmassa.. (A)
Medans jag käkade på semlor så såg jag som vanligt också på Buffy, lika grymt bra som alltid! ;D

Idag så var vi på Nordanå och såg på en show, hahah den var hur rolig som helst och duktiga var dom!
Dom hade också riktigt grymma dance moves ;) hahhaha

Ikv så blire ännu en till semla och One Tree Hill (A)




(A)


//
Josefine Lundström (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0