Don´t let me go...

AHhahh såg nyss världens gulligaste video på youtube... (A)
Klicka på länken!

http://www.youtube.com/watch?v=dTCm8tdHkfI

Idag så hade vi sovmorgon så jag och Tessan gick till en av sysalarna och snacka med Sara och Frida. Kanske inte har berättat det att klassen ska ha ett "prov" där vi ska laga en 3 rätters middag och bjuda 3 st i klassen plus en vuxen, så vi berättade det för Frida och Sara idag och dom ville gärna komma och äta, men den som ska äta maten jag har lagat får vara beredd på det värsta, det sker på egen risk att äta något av mig...
Sen idag så hade vi engelska, lunch - BLÄÄÄ!, data - blev typ klar men måste lägga in någon låt på måndag!, och sist av allt hade vi matte, och tessan "råka" trycka på någon stoppknapp hahah xD
Gick sen på stan med Theres, Emelie och Sanna. Tessan köpte skor till dansen, igentligen skulle jag också göra det men jag hittade inga som dög åt mig, hahha ;P får se om jag hittar några skor här hemma som funkar ;)

Idag så har ju tessan också snackat om att dom skulle äta tacos och hur länge sen det var hon åt det senast, så i bussen då jag var dödshungrig så satt hon där och fresta mig den busen!
Igentligen så skulle vi typ äta ute idag :S men det blev inte som tur var så när jag kommer hem så får jag veta att vi ska äta... tacos!! :D
btw, fick nyss ett sms av tessan där hon skrev att hon tog första tuggan.... xD hahah!


Ikv blire att tjocka sig och titta på film! (A)





//
Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0