You can take my breath away.

Fick sluta tidigare idag, hade ingen svenska enligt någon tant haha, gillas starkt!! :) Sen så vandrade vi runt på stan ett tag tills bussen kom, och smarta som vi är så glömmer vi att köpa hockeybiljetter tills på lördag, så det får väl bli imorrn kanske? ;) Hade ju också samhällsprov idag, vet inte riktigt vad jag ska säga...... är ett mirakel om jag ens får G......

Har ju inte berättat om igår heller, vi hade ju dans på E4an i 3 timmar! foxtrot och bugg. Men om jag ska vara ärlig, så tyckte jag det var rätt så kul...... haha :] nog för att jag var helt borta och hade ingen aning om hur man gjorde.... men tur att man är tjej, för det är killen som ska leda så då äre bara att följa med i farten, haha ;) Emelie ska dansa imorrn den busen, får se hur det går...... :S haha men det ska nog gå galant! :D är typ lite avis på henne att hon får dansa..... :$ Men själv så har man ju dans på kvällen som tur är! :)


bjuder på en vacker bild på frugan... :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0