Sunes Jul

Ser på Sunes Jul nu, haha det är så himla bra! :D har sett det typ hela kvällen, är på avsnitt 17 nu ;) lungt en av dom bästa julkalendrarna (tsm med Mysteriet på greveholm och karusellerna sover!), kan inte bli mer klockrent än så här! När Rudolf ska valla skidorna..... haha va fan håller han på med? när han sjunger Stilla natt och börjar brinna i baken, och då Håkan gömmer pepparkaksdegen i sockarna.... (A)
Kom också på en rolig sak att jag och Sune är rätt så lika, vi båda dagdrömmer hela tiden och är oftast helt borta i våran egna lilla värld.... :]

Håkan: Pappa, jag är kissnödig!
Rudolf: Det hinner vi inte, det får du göra i bilen....




Igår så var jag hos Linnea tsm med Theres och Emelie, lika trevligt som alltid! :) imorgon hade jag tänkt att städa mitt rum (om jag orkar(A)) och sen typ träna på prov.... :/ ska väl också hitta på nått roligt, annars avlider jag nog.




Kommentarer
Postat av: Claudia

hahah, pappan är rolig :P

2010-12-07 @ 11:27:26
URL: http://claudiablomqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0