To give me all your love is all I ever asked.

Åt middag igår med släkten, brukar igentligen göra det på juldagen men i år blev det så här ist. Iaf så gjorde vi som vi alltid brukar göra.... äta middag, äta efterrätt och sen spela spel. Jag och Kicki var i samma lag och vi vann faktiskt 1 gång ;) (spelade 3 gånger). Det är ett sånt där frågespel som min skalle är för dum för, bara konstiga frågor som bara vuxna kan..... Kickis gissning var ju dock bäst:

Frågan: vad betyder förkortningen UFO?

Kicki: Unknown friends over there.

Hahhah, nu förstår ni vars jag fått min smarta hjärna ifrån....

Har inte gjort speciellt mke idag, sovit vilket var gudomligt skönt, lagat mat, gått med Dixi och frysit näsan av mig, sett på Supernatural med Frida, och så har min syster varit snäll och färgat mitt hår! :) hade blivit en extremt ful färg och utväxt men nu äre rödare än Rudolfs mule! Hon klippte också topparna så nu äre inte lika nött....

Men nu MÅSTE jag gå och lägga mig, ska till stan vid 9 nån gång så kommer avlida! men ska träffa mina underbara vänner som jag saknat så mke under julen!! kommer bli awesome ♥
Måste också hitta en väska, en jacka och kläder till nyårs..... kändes jobbigt! meeeeen aja! GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0