I know you're somewhere out there, somewhere far away.

Blev attackerad av en gigantisk fluga ikv, och värst av allt var väl att den landade på min arm och sen stirrade på mig! flög sen iväg och satte sig på min kudde, tror jag seriöst måste byta örngott..... haha kanske överdriver en aningen nu men den var inte mysig kan jag lova!! inte en såndär vanlig fluga utan en RIKTIGT JÄVLA STOR ÄCKLIG SAK!! :( är inte ens säker om det var en fluga..... säkert nån blandning :O
Aja den är iaf inte kvar längre, jag stängde in den i ett glas och spolade sedan ner den i toaletten.... levande också. Finns ingen bättre känsla än att se dom små jävlarna plågas!!!!

Tycker själv att det här var ett mycket trevligt inlägg om flugor, har dock inte så mke mer att skriva förutom att jag ÄNTLIGEN HAR JULLOV!!!!!!!!!!!! :D ska försöka spendera denna dyrbara tid med min underbara vänner! ♥ tror ändå jag kommer sova en hel del och ruttna framför datorn.... men eftersom att både min säng och datorn räknas som några av mina bästa vänner så äre ju helt okej :)


Nu så måste jag nog gå ner och se om hunden lever....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0