If you ever forget how much you really mean to me, everyday I will remind you.

Kan ni fatta att det är Julafton imorgon? verkligen för bra för att vara sant! :D har nyss klätt granen med syrran och medans lyssnat på britisk bögmusik enligt henne..... den blev iaf hyffsat fin, lr klart att den blev då jag klätt den?!??!? :O ;)
Måste snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn lr idag då men, för att färga mitt hår (är på tiden!!) sen in till stan för att köpa massa julklappar och fika med dansgruppen :)
Måste nog sen fortsätta att städa mitt rum.... hade påbörjat det förut i veckan men gav som upp men imorgon då jävlar! ;)

börjar rinna tårar ur mina ögon nu för jag är så trött, haha! GOD NATT!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0