Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it.

Vet ni vad jag lyckades göra idag? Jo jag ramlade mitt i skolans korridor!!! förvånar mig dock inte eftersom att jag kanske är världens klantigaste person. Kändes iaf som att hela världen kollade på mig! så ville helst bara sjunka genom golvet....

Försöker just nu träna på prov, kan ni förstå hur mke jag lider av att vi har prov imorrn medans vissa redan fått jullov??!?!??!??! kan inte fatta hur vi gick med på det här..... :O
Annars imorgon så ska vi fika och städa, hoppas på att vi slutar tidigt! :) sen så måste jag leta julklappar.... har världens ångest över att jag bara köpt en julklapp och det är ju julafton snart? :O GALET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0