Långt och blont vs. kort och rött?

Sitter just nu och frunderar på vad jag ska göra med mitt hår, min syster hade tänkt att klippa det till axlarna men jag blev så osäker då jag såg hur "långt" mitt hår var. Vill verkligen ha långt hår, men jag har så himla tunt så det är så svårt och jobbigt att få volym... samtidigt vill jag också ha kort, men jag vet inte riktigt om jag passar i det och senast jag klippte kort så ångrade jag mig. Men det lutar mot kort eftersom att mitt hår är extremt nött!! och dessutom så blire ju tjockare ;) Just nu så äre så äckligt och ruttet så det svider i ögonen att bara se på det. Skämms fan att visa mig utanför huset, borde nog gått runt i mössa hela sommaren... så om ni ser mitt äckelhår så var snäll och mobba mig inte, för jag vet också hur det ser ut!! :S
Iaf om det nu blir så att jag klipper av det så ska jag också färga det mörkrött! jag skiter i om jag kommer se ut som ett blekt lik, jag ska ha rött och så äre bara. Haha, men jag har haft blont-grått? i 16-17 år nu och jag är något less att mötas av mitt äckelhår varje morgon, så rött ska det nog allt bli! :)


Syrran tycker jag ska klippa som Elisha Cuthbert, fast inte lika kort då...  nånstans vid axlarna iaf.

Vad tycker ni, ska jag klippa mig och bli rödhårig? ;)


//Josefine Lundström


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte kort!

2010-08-06 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0