Come stop your crying, It will be all right, just take my hand hold it tight...

Har världens jobbigaste läxa som är helt omöjlig, gav upp innan jag ens hade börjat... :O fattar inte varför lärare vill plåga oss på det är viset, obegripligt...
Annars idag så har jag bara sovit, ätit frukost och chillat vid tvn. Igår så var jag ju med Tessan och Emelie, vi låg typ och sov mest av tiden och jag lekte med Emelies fötter som slutade med att jag låg på golvet och grät av skratt... :O



Hon var så trött att hon började mummla om saker som ingen fatta... :O


Tessan! =)


Sara och Frida fular sig som alltid ;]


Födelsedagsbarnet ;)


Maya ♥ =)

Vi kollade också på en satans ful film som Tessan filmade då vi sommarjobbade, måste säga att jag gråter varenda gång jag ser den! fyyyyy faaan vad ful man kan va! vi sjunger en låt som Tessan kommit på och min röst är så jävla rutten, haha xD Kommer den där ut på youtube så tar jag livet av mig.

Nu måste jag väl fortsätta med bajsläxan, känns inte kul alls!

//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Hanna

FINA bilder :)

2010-08-29 @ 18:07:01
URL: http://hhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0