I love the way you lie...

Igår så var jag på Nolia, helt okej om man bortser från att jag och syrran gick runt i 2 timmar och drygade... xD blev iaf tex mex till middag sen, mums!!
Mamma och pappa gick mest runt och kollade i husvagnar, själv så vart jag kär i flera bilar... haha lite tidigt att börja drömma men! vill helst ha en svart, vit lr en gul (bumblebee (A), hehe) :D lr som syrran vill ha, nån sån här gammal cool bil som dom brukar ha i gamla 80-talsfilmer!! haha ;)


Ska snart pressa lite jordgubbspaj och sen ikv så hoppas jag på att det blir film (Saw 3) med brudarna? :D och imorrn så blire stan, ska leta nån hårtoning som passar så att jag sen kan färga håret...! :)





//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv tack! :D<3

2010-08-13 @ 19:45:54
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0