I can't care about anything but you...

Tessan och Emelie har nyss farit så nu sitter jag här ensam och övergiven, ser också helt jävla drogad ut... haha. Vi spelade kort och jag sög, var helt borta så la alla kort fel och dessutom snacka jag om helt knäppa saker, men dom är väl vana så, haha!
Måste nog lägga mig snart, ska in till stan imorrn med mami och mormor, ska hitta nån present till syrran som fyller 19, lr nog för att hon redan har fyllt nu... så grattis Frida!! :) galet att hon är 19 och jag är bara 16?! :O  iaf så ska vi fara kl 10 och i vanliga fall hade jag nog sovit till minst kl 12 så det blir en kämpig morgon imorrn... ;)











Och sen en bild på Dixi...


Hahah (A)

Kvällens låt:


//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Linnea

snygga bilder ;)

2010-08-29 @ 12:47:00
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0