Dreams do come true...

Blev som sagt att stiga upp tidigt idag, inte ok på en lördag men vad gör man inte för sin älskade syster... virrade runt ensam på stan i nån timma innan mamma och mormor kom, köpte 3 ringar och en present till Frida, hoppas hon blir glad!! :) sen så for vi upp till solbacken och läskigast vare då jag skulle plocka godis då en liten flicka kollar på mig och säger:
Mamma, jag vill ha dom där godisarna!!
Jag kollar runt och försöker se nån mamma som reagerar men icket, och lilla flickan kollar på mig med sina söta ögon och jag försöker lite diskret smita därifrån men hon fortsätter kolla på mig och säger samma sak som förut om och om igen... undrar om hon ens hade nån mamma? :O skulle kunna adoptera henne annars... (A) haha

Snart så blire grillat (kyckling♥) och sen så blire massa tårta! borde väl egentligen fara och gymma sen lr nått för det här ser inte lovande ut kan jag lova...!
Kan också tillägga att jag är verkligen kung på att slå in paket, hahahaha!!! ojojoj....

//
Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0