Bring it on - Fight to the Finish =)

Måste berätta vilken film jag såg igår, så för att det inte ska bli så jobbigt att läsa så skrev jag det här i enn nytt inlägg ist för det förra... (A)
Iaf så såg jag Bring it on - Fight to the Finish :) den var riktigt bra!! :) den och den första bring it on filmen är mina favoriter. Tvåan minns jag knappt, i trean äre en sån ful kille så han förstör hela filmen och fyran tyckte jag hade "dåligt" slut... Ettan är kung med bra skådisar (killen är en riktig goding) och femman är grymt bra!! Killen Cody Longo var gaaaaaaaaaalet snygg!! haha jag lovar man tappar typ andan!! (A)
Tessan har också länge snackat om hur snygg han är men jag har bara sett han på bild och det är en helt annan sak än i filmen!! haha dom får typ sätta upp en varningstext lr nått på filmfodralet...! :O ;) hihi


Meagan Holder (90210), Rachele Brooke Smith (Center Stage: Turn it up), Christina Milian (Love don´t cost a thing), Cody Longo (Fame), Vanessa Born (CSI: NY). =)

Såg faktiskt Love Don´t Cost a Thing som Christina Milian är med i nu i lördags!! =) älskar den filmen!, hur gullig som helst också!! (a) och Nick Cannon är så snyyyygg! ;] hehe

HHAhAha men nog om detta, nu ska jag käka!! ;)


//Josse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0