you’re my angel sent from above...

Sitter nu och stirrar på en bok som vi ska ha läst ut på måndag, hahah stor chans att jag kommer ha gjort det... Det är typ 300 sidor och världens minsta text, och jag är typ på sida 17 xD jag ger upp.
Dansen idag gick helt ok, känner att jag börjar få in allt mer och mer men jag kommer ändå skaka som en liten kyckling innan uppvisningen och som tess och tove sa; att man oftast får en blackout innan.. :O jag kommer inte minnas ett skit!! :(
 
Igår så blev det så att jag såg på en till film, så efter Sorority Row så såg jag på 500 days of summer :) helt ok och bra skådisar; Joseph Gordon-Levitt (10 orsaker att hata dig) och Zooey Deschanel :)  



Ska gå och käka tacos nu!! ;D

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0