wiihooo ;D

HAHhah har nog aldrig varit så nervös som jag var ikv!! :O och vi som hade sagt till sara och frida att dom verkligen inte fick komma, jo gissa vilka dom första var som man såg när man kom upp... och inte nog med det, dom hade dragit med sig 4 kompisar till :O och värre blev det då man börja märka att man kände igen flera i publiken! :S det är då man börjar tänka; vad fan har jag gett mig in på? :O lika bra att gå och hänga sig lr nått! :O
men sen när vi väl kom ut på dansgolvet så släppte som allt.. och ist för att vara nervös och illamående så blev jag glad och peppad!! :D även fast jag gjorde några tabbar, men det är sånt som händer ;)
Dom andra måste ha tyckt jag var cp efteråt för jag börja typ hyperventilera, ahhah men jag blev på så gott humör så det kunde inte hjälpas ;D

Annars ikv så har jag sett på Desperate Housewives och Världens kanske sämsta pojkvän...ever! ;) ska gå och lägga mig nu, måste försöka lugna ner mig tills imorrn... förresten så slutar vi nog vid 11 imorrn!! :D


//Jossssse ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0