it´s time to step up

Hela dagen har typ gått och jag har fortfarande inte börjat med läxan lr vad man nu ska kalla det... :/
Lr har ju kollat lite på internet men jag hittar seriöst ingenting..? :O någon som vet vilka råvaror som används i USA? hahahaha.. xD jag ger upp.

VAd har jag gjort annars i dag då? sovit till typ tolv - sova är bland det bästa som finns! (A) sen så har jag läst New Moon i typ 2 timmar? :] och nu så sitter jag här och väntar på att få duscha ;) frida ska på fest ikv så det är nästan omöjligt att komma in på toan.. :/
Ska snart se om jag hittar någon trevlig film jag kan se ikv.. tror det var igår jag såg trailern till nya Step up filmen, den såg riktigt grym ut! plus att den är i 3D ;D fast har svårt att tro att den är bättre än 1an och 2an.. ;)
Blev iaf glad då jag såg att Adam G. Sevani (från 2an) ska vara med i 3an också, han är så söt.. (A) sen såg det ut som att en kille från So you think you can dance är med också, tror han kallades Twitch lr nått xD hahha fan va bra minne jag har? :O




//Josefine Lundström (:




Kommentarer
Postat av: Linnea

haha håller med om att sova är det bästa som finns :D<3

2010-04-10 @ 14:55:19
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: J '

Hej , snygg blogg! :] kolla gärna in min blogg och lägg en kommentar :) ha en bra söndag! :D

2010-04-11 @ 11:55:06
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0