Only you can save me now...

ÅhhhhH!!! HATA HV!! Kom just hem från hockeyn.. det ända roliga med kvällen var då Linnea, Moa och Karro som jag var där tsm med (:
Har inte varit så här förbannad på evigheter! kände att jag bara ville strypa någon efter matchen :O har skrikit som en galning hela kvällen så har satans ont i halsen plus att min skalle håller på att explodera.. xD hahha
Men vi får inte ge upp än, det finns ju fortfarande lite hopp kvar.. lr? :O


Ska väl också berätta vad jag gjort dom senaste dagarna...

Torsdag

Kom till mormor sent på kvällen så gick och la oss direkt.

Fredag

Körde skoter till några vänners stuga där vi grilla osv. Fast kan ju säga att det var ett helvete att komma sig dit..
först så fastna jag och frida med skotern i djupsnön, och ni kan ju tänka er hur kul det var då det var klimpsnö.. :S När vi sen nästan var framme vid stugan så skulle vi bara ta oss förbi en sjö, och självklart så vare ju ovana vatten eftersom att det var så varmt ute.. Vi fastnade så många gånger att jag började tappa räkningen.. :/ Fick lämna kvar våran skoter där så att vi skulle slippa fastna miljoner gångar igen..
På kvällen så nörda jag och syrran One Tree Hill (A)

Lördag

Pappa körde skoter, och jag, frida och mamma körde bil till Kalvträsk. Där så var det rätt så drygt, gjorde typ inget.. och jag som trodde att det skulle vara en skotertävling där (brukar vara det), men inte i år.. :/
For sen tillbaka till deras stuga för att hämta min och syrrans skoter, Frida fick köra hem den och jag fick åka bil.. hahah :P
På kvällen så såg nörda vi ännu mera One Tree Hill och sen vid halv tolv så såg vi på Final Call :)


Söndag
Jag, Frida och Mormor solade typ hela dagen medans mamma och pappa var hos några jag inte minns namnet på xD
På kvällen så såg vi på bingolotto (A) och sen så fortsatte jag och frida med vårat lilla One Tree Hill maraton ;)

Måndag

Körde skoter, grillade korv och sen så tillbaka till mormor. Åt middag och sen så for vi hem.
Och sen hockey.. (:
Måste också tillägga att jag ätit mke godis i helgen, måste fan börja träna från och med nu... hahhahaha xD

Kändes lite jobbigt att komma hem för det påminner mig bara om all läxa vi har tills nästa vecka.. :(
Nu så ska jag nog se en film för ovanlighetens skull ;)
 




//Josefine Lundström (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha HATA HATA HV!!!

2010-04-06 @ 12:24:44
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0