would you die for the one you love..?

Vaknade av att jag var satans förbannad, orkade seriöst inte fara till skolan :O men jag kämpade mig iväg ändå, men det var bara pga att vi har dans idag så! <3
fast när jag väl kom till skolan kände jag bara faaaan vad drygt! måndagar är den absolut värsta dagen, om man har vårat schema då... hade lika gärnat skippat skolan och bara farit på dansen.
Men gympan idag var ändå rätt kul, vi började med typ dodgeball? man står på var sin sida av planen och så ska man kasta ut dom andra med bollar.. jag märkte att jag vart lite väl inne i leken/sporten och när jag sen skulle kasta en boll så kände jag hur axeln knaka till.. :S vred tillbaka den och det ploppa som till, har fortfarande ont och det är inte första gången heller så mamma sa att vi ska se om vi kan fara till vårdcentralen nån dag.. :/ kul.
Och för alla som ville veta så vann vårat lag! så jag skadade mig ju inte helt i onödan.. ;)
Iaf så har vi typ handikapptema i veckan så vi gjorde sen någon sport som blinda brukar göra. Jag sög och vårat lag förlora, plus att jag fick en hård boll i magen.. :S hahhah. Sen imorrn så ska vi göra något med rullstolar, kommer nog bli skojjsit ;)

Efter skolan då Frida och Sara var påväg över övergångsstället (brevid hm) så ropar Frida och undrar varför vi inte ska hem, jag ropar då tillbaka att vi har ju dans idag. Kommer på sen efter att jag märkt hur mke folk det stod runt omkring oss att dom måste ju ha undrat om jag var en tjej lr en kille?! :O Hahahah jag är så satans hes så jag låter typ som en kille då jag pratar, lr mer som en gubbe kanske? så om någon ser en person som ser ut som en tjej men låter som en gammal snuskig gubbe så är det jag! ;)

Måste göra klart min hälsodagbok nu! ;D kanske ska ringa tessan men hon skulle se film ikv så jag vill ju inte störa... (A)


//Josse aka snuskgubben :O


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA vfr börjar jag typ skratta för mej skälv när jag läser det där med övergångsstället? xD

2010-04-26 @ 22:14:46
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0