Don't let them change ya..

Har just kollat på massa gamla inlägg på Linneas blogg (bloggendettalasom.blogg.se), fy fan vilka minnen!! vet att inget kommer bli som förr men önskar att någon kunde ta mig tillbaka, bara för en dag lr nått, för jag saknar allt som fan <3 ;(

Skulle igentligen hitta på nått med Linnea och dom andra ikv, men jag mår så satans dåligt så det går nog inte, måste vila upp mig så att jag är frisk innan nästa vecka - Valborgs ;) vet inte säkert vad som blir då men jag hoppas på nått galet som förr i tiden, vi var seriöst helt freakin insane..! ;D
Har förresten Np i engelska på onsdag, känns kul.. noooot! funderar starkt på att vara sjuk..
Ska snart se nån film, har lite svårt att välja vilken men det står mellan; How to train your dragon och Monsters vs. Aliens.. hinner nog båda men ;)

Btw, satan vad ljust det är ute?!?!? :O för typ en månad sen så var det svartare än svart :O betyder bara en sak.. sommaren är nära!! :D


//Josef


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas också att det blir nått galet på valborgs ;)

2010-04-24 @ 20:05:59
Postat av: Linnea

våra minnen är bäst! :D<3

2010-04-25 @ 18:04:43
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0