And this loneliness won't leave me alone...

Det känns som att jag bara läser och läser men kommer ingen vart :O läser inte så noga heller, hoppar över några rader och inte så noga heller, bara så att jag fattar lite. Fast måste ändå erkänna att boken blev bättre och bättre efter att ha kommit en bit fram ;) Men fattar fortfarande inte varför våran lärare sa att filmen och boken inte var likadan för jag tycker då att den är rätt så exakt? :O får se hur långt jag har hunnit till imorrn men kommer knappast ha läst ut hela! och jag har ju ändå sett filmen och läst om den på internet så jag vet nog det mesta ;)

Igårkväll så såg jag på Peter Pan (otecknade), hhaha och frida frågade hur många ggr jag sett den men jag kunde inte svara på det eftersom att jag sett den typ miljontals ggr? xD men den är så gullig och jag blir så glad av den ;D och Jeremy Sumpter är ju så sööööt (A) 
sen så såg jag också en bit av The Happening, men den var typ skum... :S 
Idag har jag somsagt läst och sen så såg jag också på början av Mio min mio... :]
Nu så måste jag snart gå och duscha sen så tänkte jag också backa gympaväskan så jag slipper göra det imorrn, så då sparar jag lite tid och kanske inte behöver springa till bussen som jag oftast gör... xD






<3

//Josse :)


Kommentarer
Postat av: emelie

åh den otecknade peter pan tycker jag är jättebra =) och jeremy sumpter är ju jättesöt! :)

2010-04-19 @ 20:16:58
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0