Without you it's hard to survive

Ett stort jävla plus för solen måste jag säga!! vet att jag sagt det förut men jag säger det igen, blir så satans glad av vädret som har varit som senaste dagarna...lr igår så vare inte så bra men det var ju pga den där vulkanen.
Kände mig ganska mobbad idag då alla snackade om att massa flygplan som var inställda och jag fattade ingenting, sen så berätta tessan allt... hahha asså jag är typ helt efterbliven xD det hade typ varit på nyheterna och i tidningen men int hade jag märkt nått om det där, märkte väl att det var dåligt väder men brydde mig inte så mke om det..
Iaf så var mattelektionen idag rätt så skum, vi snackade om helt sjuka saker som jag verkligen inte borde berätta... xD Tessan fick iaf G på provet så nu ska hon springa naken på stan!! ;D
efter skolan så gick jag på stan med Theres och Emelie, sen blev det halv fyran hem. Har just ätit så nu är jag proppmätt, ska snart se någon film lr nått, finns int mke annat att hitta på.. men samtidigt är det bra att jag bara chillar och laddar inför dansen imorrn! ;) efter dansen så ska jag och tessan på stan, tessan ska köpa några skor och vad jag ska kanske pröva en klänning inför skolavslutningen ;)



Alltså jag och Emelie är rätt så skumma... 

Emelie: jätte fin visningsbild

Jag: hahhah man bugar och bockar ;D 

Emelie: haha ja eller så kan man ju niga ;P känner att snart kommer det att hända en olycka måste nog springa på toan innan jag kissar ner mig...

Jag: hahah neeeee jag är ju int gay lr nått? du vet jag heter ju Josef numera...

Emelie: oops sorry

Jag: hahahaha skynda dig!!

Emelie: jaaaaaa!!!

Jag: hurry curry ;D

Emelie: tillbaka

Jag: hahah hur gick det?

Emelie: inge vidare missade toan totalt.....

Jag: omg!! ni måste nog riva allt och bygga om så att toan inte ruttnar

Emelie: håller redan på med det, mamma sa att det här kommer bli dit rum, asså mitt rum

Jag: det är nog säkrast, så att det inte finns någon risk att någon annan blir förgiftad...

Emelie: ja

Jag: och du har ju alltid gillat lukten av toaletter så det passar ju bra!!

Emelie:............ 



nu ska jag nog börja se en film (:


//Josef


Kommentarer
Postat av: Emelie

ahhahaha ja josef vi är lite skumma vi men ett gott skratt får man då :)

2010-04-16 @ 19:18:39
Postat av: J&M

Ta en titt och kolla vem som vann veckans blogg :)

HA det bra :D

2010-04-16 @ 20:31:27
URL: http://livelovelearn.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahha nu spårar ju

2010-04-16 @ 22:04:02
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0