you got the key to my heart

alltså fy fan vad jag har ont i mina axlar!? :S undrar om det har något med gårdagens händelse? tessan hade då ont lite här och där på magen, lr vare ryggen kanske? xD mitt minne alltså... hur jävla dåligt som helst. Iaf så brukar jag ofta typ ha ont i axlarna och dom knakar typ jämt :S kanske borde fara och kolla upp det me orkar inte xD och det är ingen här hemma som bryr sig heller.. :/

Idag så gick vi till typ kvart över 12 och sen bar det av till skeria för jag, tessan och sanna. Börja först med dukningen sen gjorde jag glassen, tessan gjorde sin skagenröra och sanna sin panacotta ;) Fick veta typ vid 3 nån gång att jag skulle köpa mina maltesers till imorrn själv, så vid halv 4 fick jag skynda mig in till stan och handla på ica ;) sen blev det kvart över fyran hem..

Ska snart gå en sväng med Dixi, sen måste jag duscha och kanske träna lite inför provet imorrn..






//
Jossssssse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0