We can make the sun shine in the moonlight...

Ååh vad glad man blir då det är soligt ute!! ;D lr kanske inte just nu men förut idag iaf.. ahha xD
Men sen då man kliver av bussen så hinner man gå knappt 5 meter och det börjar hagla.. å inte lite heller... :O

Dagen har varit lite skum... på matten så skulle vi få tillbaka våra prov och jag har seriöst aldrig varit så förbannad under ett prov som detta.. :S iaf så fick jag 20p och G var 12 :O det är fan bra för att vara jag för jag är helt efterbliven då det gäller matte... xD
Men dagens värsta var nog på gympan, vet faktiskt inte riktigt vad som hände.. allt gick så fort :O vi spelade innebandy och jag hade bollen och tessan kom bakom mig för att ta bollen ifrån mig :P iaf så lyckas jag på nått sätt att halka på tessans innebandyklubba (alltså på den där saken längst ner..), så jag faller ner på knä och just då jag är på väg att ställa mig så far tessan över mig och gör typ en kullerbytta/volt över min rygg och slår sen skallen in i väggen... :O Skratta så jag dog!!! xD hur fan lyckas vi? :O när vi sen satt där på golvet och skratta så upptäckte vi att halva klassen stod runt oss plus läraren och alla ba: åh, hur gick det!? fast dom flesta skrattade mest xD 

Imorrn så kommer hela klassen förutom jag, tessan, sanna och nataly som ska till skeria, sluta klockan typ 11? känns inge kul... men nästa vecka så blire ombytta roller ;D hahaha


Rösta på mig som veckans blogg!! :D 
http://livelovelearn.blogg.se/2010/april/time-to-vote.html


//Josefine Lundström (:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har röstat på dig =D. Att jag är snäll :P

2010-04-14 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0