The only thing that would hurt me, Is if your weren't here...

bläää!! har skalat räkor hela dagen... :S never more... lr fan också, måste ju göra det på onsdag också!! :(
kill me...
Annars har jag väl inte gjort så mke idag, solat lite i typ 2 min? hhaha xD ska försöka att göra läxan under dagen, lr jag måste göra den idag för imorrn är redovisningen.. :S tro det lr ej men imorrn så börjar skolan om igen.. :/ och april kommer vara värsta månaden i hela mitt liv :S jag ryser bara på tanken av hur jobbigt det kommer vara :O Fast försöker också se nått positivt med det hela och det ända jag kan komma på är att det blir närmare juni och närmare sommarlovet! (A) hahaha längtar som satan ;D

I fredags så blev det så att jag såg New Moon på kvällen.. (A) efter att ha läst boken hela dagen så blev jag så sugen så.. ;)
Sen igår så skalade jag också några räkor (fyyy!), damsugade också hela nedervåningen :O :O, sen på kvällen kom Sara och Emelie och vi spelade Sims, hahah xD sen när Theres och Julia kom så såg vi på film, Bordertown med Jennifer Lopez, Maya Zapata och Antonio Banderas. Riktigt sorglig film och att den var verklighetsbaserad gjorde den ju ännu sorgligare.. att sånna saker händer i världen är ju sjukt!
Bra film, se den om ni inte sett den!! ;)
sen då alla farit så såg jag och frida på What Women Want med Mel Gibson ;D hade nästan glömt hur rolig den filmen är! hahhahaha xD men seriöst, fatta om man kunde höra andras tankar... skulle fan va kul ;D men skulle inte vilja att någon hörde mina tankar, dom brukar vara lite småskumma... xD hahaaha







//Josefine Lundström (:



Kommentarer
Postat av: J

sv ; loreal paris ljusbrun ! brukar ta bara brun el mahogny(stavning) men ville bara ta bort utväxten denna gången :)

Anmäl dig gärna till veckans blogg om du är intresserad

2010-04-11 @ 21:07:55
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0