Let me bring you up, Heading to the sky, I'll you show you love, I'll show you that crazy fool told you lies...

Skorpan hoppade just upp i mitt knä, tror hon kände lukten av godiset... ahhaha ;) Igår så fick jag och syrran en "låda" med godis i av Theres och Julia ;D hahaha tack så mke... :] har seriöst inte ätit godis på flera veckor känns det som.. :O xD

Det är ju första april i dag, så imorse typ halv åtta så kommer syrran in i mitt rum och säger: du har försovit dig, du kommer inte hinna till skolan... ahhahaha trodde hon att jag skulle gå på det!? never! skulle aldrig glömma bort att jag har lov.. ;)
Gjorde sen en fiskbensfläta i Fridas hår.. och jag är ju van att göra det i mitt tunna hår, tar typ 3 sekunder xD och att göra en i fridas långa hår tog typ en evighet, fick också stressa lite för att hon skulle hinna med bussen..
Sitter fortfarande och undrar hur fan kunde jag kunde vakna halv åtta och göra en fläta på min första sovmorgon på lovet? :O helt ofattbart!

Ska väl snart gå och duscha och sen så hade jag tänkt att åka in till stan med någon buss... tror det går en typ kvart i 3? måste nog ringa Emelie sen och fråga xD hahhaha






//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0