I can't keep my eyes off of you...

Igår så gick jag och syrran med Dixi till Theres och Julia som kom och mötte oss med Thelma och Louise :)
Gick väl sådär med att ha alla 3 tsm i samma hus.. xD Dixi är så galen och Louise blev rätt så rädd för henne tror jag.. :S
På kvällen for jag, frida, sara och emelie till Theres och Julia och såg film, Old Dogs med Robin Williams, John Travolta och Seth Green :) riktigt kul film, skratta typ hela tiden.. fast det var nog också för att jag var så trött xD Jag och Frida följde sen hem till Sara och Emelie, där nörda vi The Sims 3 ett tag sen så for jag och frida hem.. ;P
Alltså jag har ju alltid vetat att Emelie har varit lite småskum, men igår då hon börja snacka om att hon hade slagit sig själv i huvudet med sitt påskägg...? :O

Ska snart cykla till Sara och Emelie, tror vi ska spela ännu mera sims.. haha xD sen ikv så måste jag nog göra läxa... :( dööda mig.





//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0