090902

Måndagen hände väl int så mke, skola, sen på kvällen såg jag och Frida en film som vi lånat av tessan och jullan. Samma sak igår, skola, sen stan med tessan. Träffade challe som jag nästan inte träffat på hela sommarlovet.. hon går ju frisör den lilla lyckosten :) haha, jag hoppas att det kommer gå bra för hon, så att jag nån gång i framtiden kan få klippa mig hos henne.. ;)
Iaf så åkte jag hem med bussen och tessan med hennes mamma. På kvällen for jag och Legolas (frillan) till Sara och Knorr Hanen... (Emelie)


Min syster Legolas...

Vi satt mest och snackade om allt möjligt, eller mest om jackor men, haha. Och jag tog tid på hur långt tid det tog för Sara att he på sig Emelies jacka, 46,5 sekunder... inte dåligt Sara ;) (den har många knappar om ni undrar...) Idag så hade vi bara 3 lektioner, skulle nästan kunna tacka min syrra för det...
Hantverksklasserna skulle till Umeå idag så då kunde inte vi ha våran slöjdlektion som är 2,5 timmar lång, så lite tjäna ! Vi slutade alltså efter datakunskapen som slutade 1, så jag och tessan gick som galningar till bussen, och väl framme vid busstation så ser vi hur våran buss far ifrån oss. Men vi gav inte upp, vi sprang mot E4:an där det finns en busshållsplats, men när vi var rätt så nära korsningen vi Max så ser vi hur bussen kör förbi oss men stannar vid rödljuset. Och tessan fortsätter fram till bussen och knackar på dörren samtidigt som trafikljusen blir gröna...Busschaffören öppnade tillslut dörren så tessan klev in, men jag som var en bit bort fick springa och hoppade på bussen mitt i farten.. xD

Nu så sitter jag här och snorar medans jag dricker något typ kärlekste haha, som smakar förjävligt... men så äre ju med kärleken ibland, förjävlig.
Nä nu ska jag leta efter några knep på internet mot förkylning osv... för på fredag så ska jag och min klass servera på Skeria, och vill verkligen inte vara förskyld då !





//Josse den snorige.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0