Rubrik

Det vart ingen skola för mig i fredags, och därmed ingen Skeria...
Ville så gärna fara men både mamma och läraren tyckte det var bäst om jag stannade hemma, så jag spenderade min fredagskväll vid tv:n och såg på filmen V for Vandetta med Natalie Portman i huvudrollen. (:
Igår så frågade Emelie om jag ville vara med henne, men kände mig inte så frisk precis och plus att jag också hade feber. Så det vart samma sak den kvällen... tv:n. Såg på filmen Fever Pitch, den var bra och Drew Barrymore var bra som vanligt, plus att hon hade jättefint hår (A) haha
Idag så har jag och Frida bakat två äppelpajer eftersom att vi har hur mycket äppleb som helst. Det tar seriöst aldrig slut :O vi har tre stycken äppelträd och ett är extra proppat med äpplen, haha så vi har en hel del äpplen som vi måste käka upp.. xD
Nyss så såg vi på Top Model 12, eller nyss å nyss men för typ en halvtimma sen.. ;P Var iaf en del tjejer som verkade okej, vi gillade speciellt en tjej som kallades Fo, minns inte hennes riktiga namn men hon var som gullig :) haha

Ska se en film om 20 minuter och innan dess ska jag hinna duscha. Får se om det blir någon skola för mig imorrn, vill helst vara så frisk som möjligt innan jag återvänder, hah ;P


Jaaaaa!! :D läste nyss på tv:n att Heroes har säsongspremiär imorrn !!!!!! fyfan vad jag har längtat :D






//Josse.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yeees :D längtar så jävla mycket :) ojj jusst ja jag har ju redan sätt 3 avsnitt av heroes så får vänta några veckor :(

2009-09-07 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0