Klipp klipp

Min syster Frida har just klippt mig, först topparna sen klippte hon upp det lite och sist av allt blev det pannlugg. Blev inte precis som vi hade tänkt, men som tur är så växer min lugg hyffsat fort ut igen.. ;) okej, så dåligt kanske det inte blev, bara man fixar till den och så... tycker inte jag passar speciellt bra i pannlugg så det är väl det som gör så att jag inte känner mig helt nöjd, ahha ;P
Hon klippte också lite av Saras hår, förstår inte hur Sara kunde våga det efter att hon såg hur det slutade med mig.. hahah.

Imorgon hade jag iaf tänkt mig att fara till skolan, vi har någon typ må bra dag så det kanske får mig att friska till lite ;)



//Josse.

Kommentarer
Postat av: Emelie

DU är visst fin i lugg sist du hade det så var det skit snyggt :P.

2009-09-08 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0