That´s life...

Sitter och småkollar lite på hockeyn, och måste säga att det är faktiskt ganska spännande, men det är roligare att se live, ahaha ;) Hade tänkt att gå och duscha snart sen blire Mammas Pojkar och Inlåst. HAHha asså Mammas Pojkar är ju typ konstigt, men det är fan ändå kul och se xD

Idag så har jag praoa, hände väl inget speciellt förutom efter att jag hade slutat då gick jag in till stan och gissa vem jag såg? en gammal vän till mig och mina vänner, Bok Mikael :) fina minnen med den glade mannen...
Kan ju berätta att jag har fått massor ut av brännsår under min praotid, och inte nog med det, igår så försökte jag baka muffins och då jag skulle ta ut dom ur ugnen så självklart så lyckas jag bränna mej... så nu har jag ett stort brännmärke mitt i handen, underbart kul och alltid lika skönt när det bränner till varenda gång jag rör vid nått med högerhanden.
Alltså jag har helt och hållet tappat mitt minne någon stanns, förut så hade jag ganska hyffsat bra minne men nu är det helt tomt! vad händer egentligen? Tessan däremot har typ världens bästa, hon kan typ se en kille på stan och säga: Där är ju han från galaxendiscot!! (något "disco" vi var på i typ 4:an?) jag: vem?!?!?? Hon känner typ igen personer som inte ens finns!! iaf i mitt huvud...

På tal om minne, finns en grej som jag iaf kommer ihåg, att i tisdags var det den 20:de och det betyder att det är mindre än en månad kvar tills NEW MOON!!!!!!!!!!! ;D Längtar som fan !! och en plus i kanten är ju att Robert Pattinson har bar överkropp i någon/några scener.. (A)

På tal om en till sak, en snygging vid namn Hayden Christensen gör reklam för en parfym. Titta och njjuuut...




Fan också, nu hann jag ju inte duscha Mammas Pojkar börjar ju snart!! men det är så det går då man är dålig på att uppdatera, det tar lång tid för att man har mke att skriva, nog för att en del som jag skrev var ganska onödigt och ointressant (syfftar på delen om Bok Mikael..)
Nu får jag ta och lämna hockeyn och flyga till övervångingen om jag ska hinna !! ;)


//Josse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0