Movietime

Tänkte att jag kunde rabbla upp några filmer som jag är riktigt sugen på att se, så om någon vill ha lite filmtips så kan dom ju kolla igenom min lilla lista ;) hahha... 

- Fame, såg nyss trailern på den och vill så gärna se den !!
Kherington Payne från So You Think You Can Dance har en stor roll i filmen, plus att det också är med en snygging ;) ahha om jag har läst rätt så heter han Asher Book. (:

Fame 2009 Trailer




- The Final Destination, tro det eller ej men det ska komma en fjärde film som också är den sista. Blev glad då jag hörde att det skulle komma en till, men det är nog samtidigt bra att det är den sista.. brukar tycka att då det kommer så många uppföljare så förstör det som allt, vet inte hur jag ska förklara det men ni fattar nog vad jag menar. Först så tycker man att den första filmen är bra men sen så kommer det massa dåliga uppföljare som gör så att man bara blir besviken.. :S 
Nog för att alla Final Destination filmer är bra men, ahha xD


- Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides, ska också komma en fjärde film av Pirates filmerna ! som vanligt så spelar Johnny Depp Jack Sparrow och Keira Knightley Elisabeth Swan, men har läst att tydligen så ska Orlando Bloom inte vara med i den fjärde.. det var ju lite sorgligt. Men en glad nyhet är att snyggingen Zac Efron ska vara med, och det är ju alltid ett plus i kanten ;D lr jag är inte helt säker att han ska det, men har läst lite här och där att han ska vara med men man kan ju aldrig riktigt lita på vad som står..



Film - Skådisar

- Alice in Wonderland - Johnny Depp
- Transformers 2 - Shia LaBeouf & Megan Fox
- Transformers 3 - Shia LaBeouf & Megan Fox
- I Love You, Beth Cooper - Hayden Pantriette
- Figthing - Channing Tatum
- Jennifer´s Body - Megan Fox
- Halloween 2 - Sheri Moon Zombie

- Ghosts of Girlfriends Past - Matthew McConaughey


Det var nog alla, iaf dom jag kommer på just nu xD haha



//Jossan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0