Rubrik

I lördags så var jag och Frida med Theres och Julia. Senare på kvällen så var vi också med Sara och Emelie, vi såg filmen The Unborn. Den var väl inte så jättebra, men har sett värre.. kan jag lova xD 
Sen då jag och frillan kom hem så såg vi på Love don´t cost a thing, vet inte hur länge sen det var jag såg den filmen senast! länge sen kan jag lova, för jag minns inte mke av den men den var då lika bra nu som då. haha ;)

Tjejen i filmen, Christina Milian har grrrymt snyggt hår!!









































Har lite små ont i min arm just nu eftersom att jag och tessan har slagit varandra hela dagen :O fråga mig inte varför men vi fick nått damp, lr rättare sagt tessan fick damp!! Så jag lär ju få stora blåmärken fulla armarna nu...
Men som sagt, hämnden är ljuv...


//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0