Back to school...

HAhah asså jag är så pinsamt dålig på att uppdatera att det är sjukt :O


Förra veckan var det ju lov för alla er som inte kommer ihåg det... hade sätt framemot ett lov tsm med mina vänner, men ärligt talat så såg jag på film och sovde hela tiden. Vet seriöst inte hur många filmer jag såg men måste fan blivit rekord, bl a så såg jag: Brudens bäste man, Step up 2, John Tucker Must Die, Scary Movie 3(ahah), Jag vet vad du gjorde förra sommaren, Sex and the City, I could never be your woman, Surfs up, Djävulen bär prada, Bring it on, 21 och Wanted. HAhah och det där var nog inte ens hälften, men jag tillbringade inte hela lovet vid tv:n..


Tisdagen så var jag och frillan med Theres och Julia,
först snacka vi mest sen så såg vi på Desperate Housewives (ännu mera tv..).

Onsdagen for jag och frillan på stan, frida köpte en klänning, själv så köpte jag inget men jag fyller ju år nästa vecka så förhoppningsvis så får jag ett och annat då :D

Fredagen så for jag till Arvidsjaur, först en sväng på Dollar Store sen frasses och sist av allt så for vi till isladan. Min brorsa som spelar i Medles hockeylag mötte Arvidsjaur, och ärligt talat, det var nog en av de sämsta hockeymatcherna jag sett. Arvidsjaur slaktade ju Medle, 11-0 slutade matchen och den ända roliga höjdpunkten var nog när de började småslåss, haha ;D 

Lördagen började med att jag bakade kladdkaksmuffins och några halloween-muffins som hette gravstensmuffins ;P När dom var klara så började Frida sminka mej som en klown, sen så sminkade hon sig själv som ett skelett och medans så letade jag min superfina outfit ;)
När vi var helt klara, så for vi till Theres och Julia där Sara och Emelie också var :)
Theres pappa fick typ en hjärtatack lr nått när han såg oss, ahha xD
Theres var utklädd till ett skelett, Emelie var en mimare, Julia en docka och Sara var en död tjej (våldtagen av 10 sekunders Tom...).
Först tog vi bilder (bilder kommer sen), sen fika vi, sen såg vi på Drag me to Hell, den var bra från början men slutet förstörde allt...och sist av allt så såg vi slutet på en film som heter The Haunting. Första gången jag såg den var hos Theres och Julia, var ganska liten då så minns att jag var livrädd, och jag och frida har pratat om den där filmen flera gånger men har aldrig kunnat minnas vad den hette, och sen för cirka en vecka sen så pratade vi med Theres och Julia och undrade om dom minns den. En vecka senare så går den på tv:n... asså jag hatar när det blir så där, det är så jäkla läskigt. Man snackar om typ en film som man inte sett på flera år och sen några dagar senare så går den på tv:n, det händer hela tiden för mig !! haha :O xD

Söndagen spenderade jag hos mormor. Jag, Frida och Mamma for med Dixi ut i skogen för att leta gran, vart ingen lyckad granjakt precis men man fick sig iaf ett gott skratt då Dixi sprang runt som en galning (ovanligt), ahha (:


Igår så var det ännu ett nytt avsnitt av Desperate Housewives, och jag blir galen !! förstår att Susan sköt Katrine, skulle jag också gjort om hon sprang runt på min gård :S xD




Desperate Housewives



Wanted

James McAvoy (L)
och Angelina Jolie



21

Jim Sturgess (L)
och Kate Bosworth



Nu har jag nog berättat allt jag ville berätta ;P


//Josse 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0