22 maj


V
aknade för ca två timmar sen, har inte gjort speciellt mke,
eller såg just klart filmen Wild Child, hur bra som helst! :)



Ska väl ta och berätta vad jag gjort dom senaste dagarna..
I onsdags så vare sista skoladagen för veckan, innan lunch så for vi till Campus och hade gympa, Beachvolleyboll. Kan inte säga att jag är speciellt bra på volleyboll, men man behöver inte vara bra på något för att det ska vara kul... ;P
Det var iaf roligaste gympan på länge enligt mig..
På lunchen så skulle vi igentligen få fiskpinnar, men då var dom slut så vi fick makaroner och köttbullar och som pricken över i:et så fanns det gurka som sallad! tror ja aldrig ätit så mke skolmat på länge :O och halva tallriken bestod nog mest av gurka... ;]
Sista lektionen så hade vi Hk, alltså elevensval-hk som är mke roligare än vanliga hk:n. Vi gjorde U-båtsmacker med kyckling i, och gissa om vi blev mätta? snarare sprängda... (iaf jag xD)
Fick också riktigt ont i magen av allt skratt, och det fula var att vi skrattade typ till ingenting, ungefär som när man är övertrött xD

Vi slutade runt 3 nån gång, fick vänta på bussen ett tag så vi hann fula oss lite till...
När ja kom hem så gick ja och la mig ett tag, vart tvungen att vila efter en galen men rolig dag. Gick sen ner och åt en macka, och efter det for jag och Frillan till Sara och Emelie. Spelade The Sims 3 i ca 2 timmar,
 mke roligare än The Sims 2 ;)
Sen så for vi hem eftersom att våran kattunge Ferrari skulle fara.. :/

Ferrari <3



Igår så var jag och Frillan med Sara och Emelie typ hela dagen, vi spelade finns i sjön (kortlek) och gissa vem som vann med 4 par? Josefine Lundström!!! ;D
Vi spelade också The Sims 3 och var ute med en av deras kaniner, Gizmo :)

Det var nog allt ja hade att skriva om skulle ja tro... 



/Josse

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sööööte katte!

2009-05-27 @ 15:48:50
URL: http://cloudberryblue.se
Postat av: Matilda

Sööööte katte!

2009-05-27 @ 15:48:56
URL: http://cloudberryblue.se
Postat av: Matilda

men va i!!! igen, varför blir de alltid 2?!

2009-05-27 @ 15:49:28
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0