1 maj

Okeej, nu var det verkligen ett tag sen ja skrev senast.... och hade ju lovat i förra inlägget att jag skulle berätta om min tid i Kittelfjäll.. får bli ganska kortfattat. :)


Mitt påsklov..

Första helgen på lovet tillbringade ja hos min mormor, vart mest skoter på dagen och film på kvällen...
Minns att en av kvällarna såg vi på Star Wars 3 <3, som Hayden Cristensen <3 är med i :) fyfan vad sorglig film.. vet inte hur mke ja grät, men mke vare iaf... :]
På söndagen var det igentligen meningen att vi skulle fara till Kittelfjäll men vi ändrade oss och for på måndagmorgonen ist.

Måndag
Började tidigt på morgonen att köra, kom dit nån gång mellan tre o fyra skulle ja tro. Kollade runt i stugan, åt middag och sen vart det självklart film, A Walk To Remember :)


Tisdag
K
örde skoter på dagen, kom hem och åt middag och sen vart det film...
Tvingade mamma att se Pirates of the Caribbean, eftersom att hon aldrig sett den.. men självklart somnade hon efter ca 10 min? :O


Onsdag
På morgonen for vi ut med skotrarna på nått fjäll och grillade palt :) sen så for vi förbi affären och hyrde två filmer, The Dark Knight och Madagaskar 2. :)
Vi var så mätta efter palten så det blev ingen middag för oss...
På kvällen så såg vi filmerna vi hade hyrt.


Torsdag
K
örde skoter(ovanligt?) till nått fjäll och grillade. Sen på kvällen såg vi filmen Vacancy. :) 


Fredag
På morgonen fick vi städa stugan, sen så gick vi upp på hotellet och åt frukost. :) 
For hem nån gång vid tolv och var hemma ca 5,6? :) 
På kvällen såg vi filmerna Mean Girls och Livsverket <3


På lördagen var jag och frillan med Theres och Julia, och söndagen minns ja inte riktigt, såg väl film... ;)

Ganska kortfattat vad ja har gjort, men kan ju berätta att vi körde för det mesta skoter på lovet :)  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0