Tingeling.. (;

Åhh, ta mig tillbaka till helgeeen <3 hade extra lång helg förra veckan, så jävla skönt!
Men om ja ska vara ärlig så gjorde jag inte speciellt mke på min lediga tid... :S


Onsdag
For på stan efter skolan med Tessan och Emelie ;D på kvällen vart de väl tv:n och datorn xD


Torsdag
For med mamma till stan, vet inte varför jag följde henne till solbacken men hade väl lite å göra... sen så vart det in till själva stan alltså torget xD På kvällen minns jag inte vad ja gjorde, tror jag såg nån film...


Fredag
Var typ hemma å chilla hela dagen tills på kvällen då jag och frillan for till Theres och Julia. Vi pratade en massa först, sen så vi på Så ska det låta, det var typ Julias klasskompis tremening som var med i programmet så det var riktigt intressant å se på.. ;) sen så såg vi Jag vet vad du gjorde förra sommaren.. :)


Lördag
Jag, Emelie, Sara och Frida for till pulkbacken och grilla å sånt :) å jag och emelie var ju galna...först så åkte jag störtlopp ner för hela backen med bob, sen så åkta både jag och emelie, fast emelie hade ju sin superpulka :} riktigt gosigt.. :]
Får inte glömma å berätta att jag och Frida fightades om min bob :] och det slutade med att vi åkte ner för backen utan att kunna bromsa och nästan dödade ett barn... lr inte döda men något liknande.. :S

Sen på kvällen så lagga jag och Frida extra mke, vi visste inte vilken film vi skulle se. Vi började att se The Messenger, plus att mitt i allt så släckte vi också ner alla lampor då de var Earth Hour ;D iaf så ville inte Frida se den filmen vi hade börjat se så då skulle vi byta och då vart det fight om vilken vi skulle se, men tillslut så blev det iaf Pirates of the Caribbean <3






Söndag
S
koter hela dagen hos mormor :) sen hem och se på film, Life as a house <3







Måndag
Skola, sen hem och göra...ingenting, eller jo på kvällen såg Frida och jag på hennes typ favoritfilm, The Outsiders :)


Tisdag
Var typ ändå roligt idag :O eller inte allt men det mesta, först hade vi biologi, sen så spelade vi spel på svenskan, på svensk/engelskan laggade vi på läraren Kristina, lr tessan lagga mest xD sen hade vi fysik.
På lunchen så fulade vi oss och åkte i nån hiss men vart upptäckta av nån kille xD hahah
Sen hade vi SO och då satt vi i grupprum och jobbade duktigt med våran religion... ;D sen så vart det matte och tillsist så hade vi SO en gång till, å då skulle vi börja spela in våran film till vårat gruparbete xD efter några hundratals tagningar och några liter kiss, så lyckades vi... (;


Ikv så har jag varit med Emelie, riktigt gosigt xD
Nu ska ja gå och duscha, hejjdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0