Fredagen den 13, del 2

Jaha, då vare fredagen den 13 IGEN!! :O Plus att det kommer komma en till den 13 November!, två dagar efter min födelsedag xD


Dagen började bra då jag såg Dawson´s Creek ;D men den lyckliga halvtimmen avbröts då jag vart tvungen att springa till bussen och börja "peppa" inför NP :S kan ju säg att det INTE gick speciellt bra..
Sen så vart det lunch, lasagne, och den var slemmig, fast inte så farligt som den brukar.. xD
På HK:n så lagade jag raggmunkar, riktigt fina och goda :} sen så vart det en lång so lektion... och sen slutade vi!! :D



Jag, tessan och Emelie gick in till stan där vi mötte Frida och Sara. Emelie och Sara for hem ganska tidigt hem för dom skulle åka hem med sin pappa, tror ja. Iaf så vare bara jag, tessan och frida kvar, och vi for till Dellys för att ta hål i öronen..
Tessan började, hon bestämde sig för att ta i den här lilla pluppen eller vad man nu ska kalla det. Tessan kände knappt när dom tog och det blev
jättefiiiiiiiint :) Sen så skulle Frida ta, och hon tog ett brevid hennes två andra hål nere vid örsnibben ;) Sen så var det min tur, var skitnervös men det släppte typ när jag satte mig på stolen.. xD senast jag tog hål var jag 8 år så har svårt att minnas hur det kändes men det var ju lätt som en plätt, skulle kunna ta 100 stycken till!! typ.
Iaf så tog jag hål uppe i höger öra :), funderar lite på hur ja ska sova? känns som att ja inte kommer kunna ligga på högersidan, å då kommer jag nöta ut vänstern och få liggsår :( jag får helt enkelt vara vaken.
Sen då jag hade sagt att det inte var så farligt så vart Frida skit peppad å fick hon nå lagg och tog ett till hål uppe i vänster öra ;)


Efter det så skulle vi fira, så jag och Frida köpte buttebulle och tessan en muffins ;) vi gick till busstation och satte oss där inne för att äta dom. En man som jobbade där gick runt och sopade golvet och glodde as mke på oss. Sen så försvann han och kom tillbaka efter ett tag med en trasa, och sa att han nyss hade torkat bordet och pekade på skylten där det stod att man inte fick äta annan mat än den man köper där hos dom. Sen sa han att det fanns ingen anledning att han skulle måsta torka borden en gång till å räckte trasan till oss. Tessan och Frida började samla ihop smulorna dom hade sopat och jag försökte bara hålla mig för skratt xD sen så smet vi typ därifrån.. HAhahhahah :S
Vi satte oss vid busshållsplatsen och åt upp resten av fikat, klockan var runt fem då så vi gick in till Ådells medans vi väntade på bussen. Sen när vi skulle gå så var dörren typ låst, så vi stod alla tre och laggade och drog i handtaget xD sen kom en som jobbade där och öppnade.. fattade inte varför dörren var låst då dom inte ens hade stängt :S

Sen påväg hem i bussen så satt vi och snackade om gånger då man har skämt ut sig i bussen å sånt, å frida ba; bara det int händ nått idag...
Självklart då jag och Frida skulle kliva av så märkte jag att jag hade fastnat i sittsen!! :S jag har nå "snören" på jackan som hade fastnat i spaken där man höjer och sänker ryggstödet, så jag fick panik och på nått sätt så lirkade jag ut snöret och hann ut ur bussen, ;D



Ikväll så var jag och Frida med Sara och Emelie, vi hade lite svårt att välja film men tillslut så blev det Björnbröder,
hahahhah :] å nu sitter jag mobbad vid datorn och är skiiittrött :S åhh.
 

 Btw, Tjejen som tog våra hål var supersnäll, så om ni ska ta hål, ta på Dellys. Plus att vi fick rabatt för att vi alla tre hade tagit alla våra hål hos dom ;) hahaha.



Mina ögon klarar sig inte länge till, måste nog föröka sova,
Heejdå (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0