16/3

Vilken besvikelse, då har man suttit och längtat efter 90210 hela dagen, och vad händer? dom visar helt fel program!! nått gamalt som jag redan har sett!!!!!!! :O ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag så kom iaf Matilda till skolan, efter att hon har varit i thailand i två veckor och blivit BROWNIE !!!!!!!!!!!! lyckost henne som blir brun, jag blir då bara röd när jag solar :S nog för att hon inte hade solat så mke, hon hade mest varit i skuggan för att överleva... xD Fick också höra för några dagar sen av min mamma att vi ska till fjällen på påsklovet, och då kommer ja bli äkta röding :(


Funderar på att gå å duscha nu, å sen så måste ja fixa kakan(kakorna) som ja ska sälja i caffe imorrn ;D

Dagens Fynd: hittade en hundralapp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0