Vad ska man ha som rubrik?

Åh så skönt med helg! har sommarjobbat i veckan så har inte fått sova många timmar, desutom har jag lagt mig lite väl sent också...
Men som sagt nu är det äntligen helg och imorrn är det midsommarafton :)
Jag, Linnea, Emelie och Matilda hade tänkt att hitta på nått men vi vet inte vars än... xD får se vars vi hamnar (;


K
an kanske berätta lite vad jag gjort idag, dagen började med att jag cyklade som en galning till brännvalla... xD
När jag väl var där så träffade jag Emelie som berättade att vi skulle måla idag, och visade också Herberths fina brev...
Men dagen vart inte precis som vi trott då det kom flera bilar och tre stora bussar proppfullt med folk. Så jag och Emelie fick avbryta vår målning och satte oss i stugan ist och chillade.. ;)
Sen ringde vi Sara och en halvtimma senare så var hon också i stugan med oss. Vi käka glass (som vi hade fått av Herberth), spela kort och fia med knuff, och i fia vann såklart jag !! Mohahahahhaa (A)
Då Sara hade farit så gick jag och Emelie å målade ett till varv på någon vattensak som vi hade hunnit måla förut under dagen, den vart riktigt fin måste jag säga... ;D
Sen bar det hem och hade ca 5min på mig innan jag skulle fara in till stan. I stan köpte jag inget, men hittade en hel del (som vanligt), har dock inte hittat en väska än... min nuvarande väska håller typ på att falla sönder.. xD



Måste bara varna om en sak; om någon/några av mina läsare (om någon ens läser..) skulle sommarjobba på brännvala i framtiden, var beredd på att bli fet !! ahhah

Veckans låt: Dildon Sven
Veckans ordsspråk: Sånt e livet, det händer alla...
Veckans äckligaste: Spindeln i mitt hår... :S
Veckans spel: Kubb
Veckans kommer att sakna: Tessan och Desperate Housewives!
Veckans galnaste: Emelie som blev "hög" på bullar... xD
Veckans snuskigaste: Frida med hennes drömm !!


Btw, 2 månader kvar, sen börjar skolan igen... känns kul.

Ska gå å hitta på nått nu, skulle kanske möta Frida i kubb... hahah jag suger... :S

/Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0