Ta mig tillbaka...

Kom just hem från brännvalla, jag och Emelie har varit och sålt i kiosken å det gick ju...eh.. ja.. sådär. Eller det gick bra för Emelieman, men för mig.. HHAHHAHAHHA, ingen kommentar.
Vi ska jobba igen på lördag 6/6 då det är loppis på brännvalla, så kom dit om ni kan!



Som några vet så for ju jag och klassen på klassresa till Boden... ni kanske inte fattar varför någon ens skulle kunna tänka sig att fara dit på en klassresa. Men sluta tänk så, för det var såå otroligt underbart, nästan obeskrivligt kul!
önskar bara någon kunde ta mig tillbaka..., måste varit en av mina bästa helger någonsin!! :D
Det finns en massa att göra, och helst ska man vara på bushumör...xD Iaf så badade vi, va på nått fort, spelade lazergame, hade vattenballong- och raklödderkrig xD, åt massa snabbmat, träffade ett gäng super härliga bodenkillar ;) och en massa mer, går inte att rabbla upp allt. :) men det var iaf världens bästa klassresa även om vi for till Boden ;D
Får se om ja lägger upp några bilder sen, tog inte så många men får väl kanske sno några fina av Linnea (A)

Imorrn så äre iaf torsdag, och bara en vecka kvar med klassen! fyfan, känns så jävla hemskt.. :(
kommer sakna dom så otroligt mke, börjar typ gråta då jag tänker att om en vecka är alla våra år tsm över, bara borta, ingen kan ge oss dom tillbaka. Helt ofattbart, tiden bara rusar iväg.
Och till hösten börjar man ny skola och klass... kan seriöst inte tänka mig någon annan klass än våran.
Bara minnen kvar... och en hel del bilder!



Ska gå nu, men kan väl bjuda er på en fin dikt lr nått...:


Det finns en plats på jorden, där solen alltid ler.

Den platsen heter Boden, där vill jag slå mig ner.


/joojojojosef.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0