Happyface :D

Efter skolan idag så åkte jag in med tessan och hennes mamma för att möta min mamma på stan.
Vi gick på Wedins och köpte mina skolavslutningsskor, och sen undrade mamma om vi skulle fara till upp till Ur & Penn å kolla efter smycken...
Påväg upp så ser jag massa skyltar på Bik Bok där det står; Halva priset på alla varor idag! och gissa om jag blev glad!
Hade hittat ett linne där förra veckan tror jag, som kostade 249 kr... tyckte det var lite halvdyrt (jag är fattig), men halva priset på det är ju knappt ingenting! :D
Tessan köpte också ett linne, ett rosa tror jag det blev om ja inte minns fel, riktigt fint. (:  


Om en vecka har jag sommarlov, kan ni fatta? sommarlov!!! men längtar inte det minsta, eller jo kanske lite, men vill inte lämna klassen.. :( kommer att dö på skolavslutningen...


Ska gå och träna lite på So-läxan, se om ja kan få in något i min tröga skalle..



/hoppla-Jossan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0