Brännboll (:

Igår på kvällen så vart det tjejerna mot killarna i brännboll... å kan ju säga att jag sög. Ingen orkade räkna poängen men kan nästan lova att killarna vann... xD heheh
For hem ganska tidigt eftersom att jag och Emelie skulle jobba idag...
å nu sitter jag här och är jävligt besviken på mig själv, kollade just upp på internet vad jag kom in på för gymnasieprogram...
Önskar att jag hade höjt mig i fler ämnen så jag kunde ha kommit in på det jag ville... är reserv nr 2. Känns kul...
På nått sätt måste jag försöka fixa det här, kan ju lova att jag inte vill gå mitt tredjehandsval... eller igentligen vill jag gå det mest av allt, men det är bara det att det ligger i fel stad...

Nu äre bara att be och hoppas på det bästa...


/JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0