okeey..

Jaha då har man för några timmar sen just valt linje inför gymnasiet... blev mediaprogrammet som första (:  hoppas man gjorde rätt val, kan ju ändra mig i april.. men nää, jag vill gå media så enkelt är det bara... ;)
Imorrn ska jag då följa Linnea när hon ska gå och göra sin ansökan, hon ska också välja MP så om vi båda kommer in så kommer vi att äga.. (:
Det jag måste göra nu är att börja nörda i skolan, måste få ett till VG om jag ska komma in.. :/ ska försöka höja i slöjd..men det blir nog inge lätt när man inte precis är lärarens favorit elev... xD hahah
Skitsamma, nu äre bara att be och hoppas på att mina önskningar blir uppfyllda !! (A) xD



AHHah, glömde berätta en galen grej som hände igår...
Det var när Theres och Julia var hos oss och vi satt och fikade, så började alla klaga på att saften smakade konstigt och det gjorde den faktiskt.. :S Frida börjar läsa på saftdunken och plöstligt så skriker hon; DEN SKA JU OMSKAKAS !! 
min syster är ju inte så speciellt smart så hon tar saftdunken och börjar skaka den fast det inte finns någon kork på...
Fyfan vad vi skratta !

det kanske inte lät så jäätekul, men det var det ! för tessan började till och med att dregla av skratt... och hon märkte det inte själv heller, det var jag som var tvungen att säga att hon dregla :O (A)
Jag och frida vart iaf dyngblöta.. men saften vart faktiskt godare när den vart omskakad xD



Måste gå och packa gympaväskan och duscha, så hejjråå (:





Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför kan jag se allt framför mig? XD

2009-01-27 @ 21:06:40
URL: http://seeyasoon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Heej du kommer komma in på mp och textilslöjds läraren hatar mej mer än dej.

Hahahaha och förresten Så jäkla roliga ni är trodde frida att det var ett lock på drickan? haha :)

Och jag håller med matilda jag ser allting framför mej med ;)

2009-01-28 @ 18:10:49
URL: http://iamaledgend.blogg.se/
Postat av: Linnea ;)

hahha vi kommer äga :D

2009-01-29 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0