Helg

Idag har det vart en rätt så kul dag, har inte haft så många lektioner... xD På lunchen så fulade vi oss o lagga på några små sexor xD får lagg på dom... sen så filmade jag också en del idag, har lagt ut några filmer på youtube bara så ni vet... döda mig helst inte (A)

Imorrn är det iaf öppet hus som jag ska på + att Frida och Sara ska gå modevisning imorrn klockan 11.00 och 12.00, hahah så mobbade ! ;D



Har inte så mke att skriva men här kommer iaf några bilder som jag hittade nyss... xD










Maya  <3






Sommar <3





Kungafamiljens sommarställe på Öland.





Emelie och Linnea när vi var hippies xD




Skorpan <3




Tessan fular sig xD



Heejrrrå (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga bilder förrutom mej ;)

2009-01-16 @ 19:38:10
URL: http://iamaledgend.blogg.se/
Postat av: test

Snyggt!!

2009-01-24 @ 15:54:15
Postat av: test

Hahahhahahhaha snyggga!!!! emelie tar ju alla bilder XD

2009-01-26 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0